Konwersatoria

Zadania:

  1. Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów nt. "Tytoń, narkotyki, dopalacze - jak się przed tym bronić". Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę.

  2. Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów nt. Kibole, blokersi, grupy podwórkowe - co robić, jeśli rozpoznajesz zagrożenie, jak się bronić przed wciągnięciem do „paczki". Wskazany udział specjalisty ds. prewencji z Policji, pedagoga-specjalisty z zakresu resocjalizacji. Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę.

  3. Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem Mój przyjaciel jest inwalidą - jak kształtować podstawy akceptujące niepełnosprawność. Ocena na podstawie informacji przesłanej do jury przez szkołę.

  4. Przeprowadzenie we wszystkich klasach konwersatoriów pod hasłem Nie jesteś sam. Jak monitorować sytuację osób z otoczenia szkolnego lub środowiskowego, które znalazły się w biedzie, chorobie, stanie sieroctwa społecznego lub „eurosieroctwa"; gdzie szukać pomocy. Wskazany udział przedstawicieli ośrodków pomocy społecznej i pomocy rodzinie, zawodowych kuratorów sądowych.

    Szczegółowe sprawozdanie ze spotkania  z pracownikami MOPR zawarte jest na stronie głównej. Tutaj mały skrót i ulotka z adresami instytucji do jakich każdy będący w potrzebie może się zwrócić.


  5. Przeprowadzenie konwersatoriów nt. Przestrzeganie prawa to obowiązek każdego, także ucznia... 

    Pani Kurator Urszula Sokołowska - spotkanie - listopad 2012



    Pani Kurator Beata Siedlcka-Bajun - spotkanie - styczeń 2013


    Pani Kurator Agnieszka Rojowska - spotkanie - luty 2013



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.